Klima-Challenge: Erste Impressionen

Vom 7. bis 18. November führte die Schule Brügg eine Klima-Challenge durch, bei welcher alle Kinder und Jugendlichen und die Lehrkräfte sich ein persönliches Ziel setzten, welches dazu beitragen soll, Energie und CO2 zu sparen. Die ersten Impressionen in Wort und Bild zeigen, wie die Schülerinnen und Schüler diese 2 Wochen erlebten.

Aussagen von Kindern des Kindergartens Pfeid 2:

• So jtz cha de d'Natur wieder schnuufe, mit au däm Ghüder wo miir hei wäg gno!
  • Mi Papi het ou einisch Ghüder a Bode gschosse! U de hani's ihm gseit u är het nid glost & nid ufgläse!
  • Ja u mi Papi, dä hiuft aube nid Abfau ufläse , so wie du, ou weni wott!
  • Gäu, d'Mönsche mache üsi Wäut kaputt mit au däm Ghüder!?
  • We d'Sunne schiint, chöi miir d'Sunneliecht bruche! U bruche ke Lampe dinne!
  • Ds Outo macht Stinkluft, gäu!?
  • Auso das mitem Wasser & mitem Liecht klappet bi üs scho ganz guet! Aber das mitem Outo...es chöme gäng die Gliche mitem Outo! U das mitem Znüni ou, es bringe immer die gliche Ching Abfau mitem Znüni!!
  • Gäu, Frücht wo hie wachse si gsung, die wo nid mitem Flüger chöme!?
  • 1 K.: Mini Banane si dänk vom Migros, das isch ömu nideso wit!
  • 2 K.: Ja die wachse dänk nid im Migros! Die si vo wit, wit wäg cho mitem Flüger, oder Schiff oder Laschtwage oder so...
  • 1. K.: Miir hei ja gsungi Bei & gsungi Füess, da muesch ömu nid mitem Otuo cho!
  • 2. K.: Ja mi Papi ma nid frühe ufstah, drum bringt är mi immer mitem Outo.
  • 3. K.: U mis Mami isch scho e auti Frou, drum fahrt sie Outo.